Zwroty i reklamacje

ZWROTY TOWARÓW – ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Klient będący konsumentem w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, na zasadach opisanych poniżej.
  2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towarów.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną),: adres e-mail: biuro@implasmile.pl
  4. Procedura zwrotu dla klienta jest taka sama w przypadku zarejestrowanych, jak i niezarejestrowanych Klientów.
  5. Na odstąpienie od umowy klient ma 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar nie był używany i jest oryginalnie zapakowany.

Procedura zwrotu: 

1. Przejdź do zakładki ,,Zwróć zamówienie’’, wpisz adres mail, który został podany podczas składania zamówienia oraz token (znajdziesz go w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia), potwierdź dane klikając ,,Zobacz zamówienie’’;

2. Kliknij ,,Zwróć produkty’’;

3. Zaznacz, które produkty chcesz zwrócić;

4. W polu ,,Komentarz’’ wpisz powód zwrotu;

5. W następnym polu podaj numer konta bankowego do zwrotu;

6. Po uzupełnieniu wszystkich pól, kliknij ,,Zwróć produkty’’;

7. Do paczki ze zwracanym produktem dołącz numer zamówienia z dopiskiem ,,zwrot'', który umożliwi nam identyfikację przesyłki i przyśpieszy procedurę;

8. Paczkę odeślij na adres: Impla Smile Sp z o.o. Sp K., ul. Księcia Ziemowita 53 bud 5a/2a, 03-885 Warszawa

WAŻNE:

Prosimy nie wysyłać paczek do paczkomatów. Paczki za pobraniem lub wymagające opłat celnych nie będą odbierane.

Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru na magazyn. 

5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient zgłosił zwrot zgodnie z powyższą instrukcją z pkt. 4, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (14 dni). 

6. Klient odsyła Towary, co do których następuje odstąpienie od umowy na następujący adres pocztowy: Impla Smile Sp z o.o. Sp K., ul. Księcia Ziemowita 53 bud 5a/2a, 03-885 Warszawa

 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzeczy przed upływem terminu 14 dni.

7. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

8. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca Klientom wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

9. Zwrot płatności Klienta zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klienci nie poniosą opłat w związku z tym zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia do Sklepu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. Klienci odpowiadają tylko za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Należy przy tym zachować oryginalne opakowanie foliowe. Zwrot noszących znamiona używania towarów spowodują obniżenie kwoty zwrotu o kwotę jaką sklep poniesie w związku z doprowadzeniem towaru do stanu umożliwiającego ponowne wprowadzenie go do obiegu.

2. WYMIANA TOWARU



Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że produkt, na który chciałabyś dokonać wymiany będzie dostępny, w momencie, kiedy otrzymamy przesyłkę z produktem.

W związku z tym procedura wymiany w IMPLA SMILE polega na złożeniu nowego zamówienia na wybrany produkt oraz zwrocie towaru, który nie pasuje. 

  1. Dokonaj standardowego zwrotu towaru. Przejdź do zakładki ,,Zwroty, wymiany, reklamacje”, aby zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat procedury zwrotu towaru. Pamiętaj, że na odstąpienie od umowy masz 14 dni kalendarzowych liczonych od daty otrzymania przesyłki.
  2. Złóż zamówienie na nowy produkt, na który chciałabyś dokonać wymiany. Opłać zamówienie lub wybierz płatność przy odbiorze.

3.    REKLAMACJE



WAŻNE! Jeżeli chcesz zgłosić reklamację na zamówienie złożone przed 01.04.2021 r., skontaktuj się z nami mailowo, a my wyjaśnimy procedurę dalszego postępowania.

Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami mailowo: biuro@implasmile.pl.

Aby złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Przejdź do zakładki ,,Złóż reklamację’’, wpisz adres mail, który został podany podczas składania zamówienia oraz token (znajdziesz go w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia), potwierdź dane klikając ,,Zobacz zamówienie";
  2. Kliknij ,,Zwróć produkty’’;
  3. Zaznacz, które produkty chcesz zareklamować;
  4. W polu ,,Komentarz’’ zamieść opis uszkodzenia (sposób lub przyczyna powstania wady) oraz preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji:
  5. nowy taki sam produkt (podaj adres do wysyłki);
  6. zwrot (podaj numer konta);
  7. Po uzupełnieniu wszystkich pól, kliknij ,,Zwróć produkty’’;
  8. Do paczki z reklamowanym produktem dołącz numer zamówienia z dopiskiem ,,reklamacja'', który umożliwi nam identyfikację przesyłki i przyśpieszy reklamację;
  9. Paczkę odeślij na adres: Impla Smile Sp z o.o. Sp K., ul. Księcia Ziemowita 53 bud 5a/2a, 03-885 Warszawa.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych. 

Prosimy nie wysyłać paczek do paczkomatów. Paczki za pobraniem nie będą odbierane.

Dołącz do naszego newslettera

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.